Masz pytania?     +48 (41) 222 50 09     /     biuro@offishop.pl

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Koszty wysyłki zwrotu reklamowanego produktu pokrywa kupujący. Koszty ponownego wysłania towaru po uznaniu reklamacji pokrywa sklep Offishop.pl

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Smart Krzysztof Kamiński
Ul. Św. Barbary 56
42-200 Częstochowa


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Smart Krzysztof Kamiński
Ul. Św. Barbary 56
42-200 Częstochowa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Obsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa banku

Offishop.pl
ul. Świętej Barbary 56
42-226 Częstochowa
telefon: 41 222 50 09
email: biuro@offishop.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl