Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i załącz go do paczki z reklamowanym towarem. W przypadku, gdy nie masz możliwości wydruku formularza, pobierz go w formacie .doc, wypełnij i wyślij na biuro@offishop.pl w temacie podając "Reklamacja - numer zamówienia XXXX"

       

2. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.

3. Koszty wysyłki zwrotu reklamowanego produktu pokrywa kupujący. Koszty ponownego wysłania towaru po uznaniu reklamacji pokrywa sklep Offishop.pl

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

PaniDrukarka.pl s.c.
Rzemieślnicza 38
41-400, Mysłowice

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium