GWARANTOWANA JAKOŚĆ ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW

Koszyk

Wyszukaj toner, tusz lub bęben do drukarki

1
2
3

Zakupy dla jednostek budżetowych

Jednostki budżetowe - przelew 14 dni
Odroczony termin płatności dla jednostek budżetowych

 

Jeżeli dokonują Państwo zakupu jako jednostka budżetowa, możliwa jest płatność po otrzymaniu towaru i faktury VAT. Zamówienie zostaje wtedy wysyłane wraz z przelewową fakturą VAT z odroczonym terminem płatności na 14 dni. Zamówienie może zostać złożone przez Państwa na dwa sposoby:

1. Złożenie standardowego zamówienia w sklepie internetowym z wybraną formą płatności "przedpłata" oraz dopiskiem w uwagach do zamówienia "Proszę o odroczony termin płatności". Zamówienie takie, po akceptacji przez handlowca, zostanie zmienione na zamówienie z odroczonym terminem płatności i przekazane do realizacji.

2. Wysłanie zamówienia mailem na adres: bok@offishop.pl podając dane do faktury, adres wysyłki oraz określoną formą płatności (preferowany przez nas termin płatności to 14 dni).